Regulamin zwrotów i reklamacji towarów zakupionych w sklepie Biedronka - Komunikaty dla klientów - Biedronka.pl
Zmień lokalizację

Wybierz swoje miasto

Podaj swoją lokalizację, aby zobaczyć aktualną ofertę

zamknij

Twoja obecna lokalizacja:

Twoje poprzednie lokalizacje

Komunikaty dla Klientów

13.03.2017

Regulamin zwrotów i reklamacji towarów zakupionych w sklepie Biedronka

Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 1 marca 2017r. i zastępuje Regulamin zwrotów i reklamacji towarów zakupionych w sklepie Biedronka z dnia 1 października 2016r.

Zwrot towarów pełnowartościowych

  1. Zwrot towarów pełnowartościowych i związana z tym wypłata gotówki może być dokonywana wyłącznie na podstawie oryginału paragonu lub faktury VAT w terminie 14 dni od daty zakupu.
  2. Klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie za wyjątkiem następujących artykułów:
    • Wszystkie artykuły spożywcze (w tym dziecięce)
    • Kwiaty (doniczkowe, cięte, krzewy i drzewka)
    • Alkohol i papierosy
    • Środki higieny osobistej (papier toaletowy, podpaski, pieluchy itp.)
    • Tablety, telefony komórkowe, komputery, pendrive oraz karty pamięci, kamery oraz aparaty, nawigacje GPS, konsole do gier, urządzenia z możliwością zapisu danych
    • Kosmetyki i chemia gospodarcza
    • Książki oraz czasopisma
    • Doładowania telefonów komórkowych
    • Gry komputerowe, oprogramowanie komputerowe i płyty
    •  Bielizna, skarpetki, rajstopy , stroje kąpielowe
  3. Zwrotu towaru pełnowartościowego dokonać można wyłącznie po spełnieniu łącznie wszystkich poniższych warunków:
    • Klient posiada oryginał paragonu lub faktury VAT
    • Zwracany towar jest w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym
    • Zwracany towar nie posiada śladów użytkowania
    • Zwracany towar jest kompletny
    • Zwracany towar posiada oryginalne metki (dotyczy towarów tekstylnych)
  4. Za zwrócony towar Klient otrzymuje jego równowartość, tożsamą z kwotą na przedłożonym dowodzie zakupu.
  5. Jeżeli Klient zgłasza chęć wymiany towaru pełnowartościowego, a produkt spełnia powyższe warunki i jest dostępny w sklepie, można  dokonać wymiany produktu na inny o tym samym indeksie (wymianie nie podlegają towary wskazane w punkcie 2 a j).
  6. Sklep Biedronka zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zwrotów towarów niespełniających wyżej wymienionych zasad.

 

Reklamacje towarów niepełnowartościowych

  1. Klienci mogą dokonać reklamacji towarów niepełnowartościowych zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie.
  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady produktów zgodnie z regulacjami wskazanymi w Kodeksie cywilnym.
  3. Reklamacje towarów niepełnowartościowych mogą być składane na podstawie gwarancji lub rękojmi.
  4. Klient w ciągu 14 dni kalendarzowych lub w terminie wskazanym w karcie gwarancyjnej zostanie poinformowany o statusie reklamowanego towaru.
  5. W celu ułatwienia dokonania zwrotu gotówki za reklamowany towar niepełnowartościowy zaleca się przedłożenie przez Klienta dokumentu potwierdzającego dokonanie sprzedaży – w szczególności paragonu (oryginału lub kopii), faktury VAT, potwierdzenia zawarcia transakcji.

 

 

 

Powrót do komunikatów